Het feest gaat beginnen!

 

Jouw avontuur bij VOXTUR start binnenkort. Op deze pagina vind je alles wat je nodig hebt.

Goedenavond!

Fijn dat je er bent nieuwe collega. Binnenkort start jouw avontuur bij VOXTUR en we kunnen ons voorstellen dat dit best spannend is. Daarom hebben we deze pagina in het leven geroepen.

Op deze pagina vind je alle informatie voor een perfecte start bij jouw nieuwe werkgever.

Mis je iets? Stuur ons dan gewoon een whatsappje of mailtje.

Op deze pagina vind je:

Ons HQ

Je vindt ons HQ aan de Coenecoop 711 in Waddinxveen.

 

Dress to impress

Bij VOXTUR vinden we het belangrijk dat iedereen zich prettig voelt in zijn of haar kleding én dat we een professionele uitstraling hebben richting onze klanten. Je kledingstijl is een deel van je persoonlijkheid. Daarom willen we je zoveel mogelijk vrijheid geven.

Wat wel belangrijk is, is dat je rekening houdt met de klant en hoe je daar overkomt. De belangrijkste regel is: Je kunt beter overdressed dan underdressed zijn.

Door het vele thuiswerken is het soms makkelijk om in een joggingsbroek en t-shirt achter je beeldscherm te kruipen. Als je geen klantsessie hebt, is dat natuurlijk ook geen enkel probleem. Het wordt wel een issue als je dit ook doet als je wél een klantsessie hebt en je een onverzorgde indruk maakt.

Als standaard hanteren wij smart casual. Met smart casual bedoelen wij een outfit die comfortabeler zit dan een (mantel)pak, maar wel een nette uitstraling heeft. 

Dit kan dus wel:

  • Sneakers in combinatie met een nette bovenkant;
  • Coltrui Pullover;
  • Overhemd;
  • T-shirt in combinatie met een colbert.

En dit kan dus (echt) niet:

  • Grote logo's;
  • Drukke prints;
  • Sportkleding;
  • Te bloot.

 

Handige tips voor de eerste dag

Als je straks de deur uit gaat voor je eerste werkdag, dan is het goed om nog even te denken aan het volgende:

  • Je bent meer dan welkom in onze BinaryBistro. 's Ochtends kun je voor 10:00 uur aangeven of je lunch wilt gebruiken op kantoor. Uiteraard mag je ook lekker zelf je lunch meenemen en aanschuiven;
  • We starten tussen 08:30 uur en 09:00 uur. Zorg dat jij ook op tijd aanwezig bent. Op je eerste dag ontvang je een sleutel en tag voor het alarmsysteem, daarna kun je dus ook zelf openen of sluiten;
  • Er is voldoende parkeergelegenheid en mogelijkheid om je auto op te laden. Kom je met het OV? Dan is het treinstation om de hoek.

 

Jouw agenda

We hebben de agenda al lekker voor je gevuld. Hieronder een opsomming van de planning. Geen zorgen, we sturen deze ook nog een keer per mail:

  • Dag 1: introductiedag / foto's maken / uitleveren bedrijfseigendommen
  • Dag 2: Introductie AFAS Software
  • Dag 3: Introductie HRM of ERP
  • Dag 4: Introductie InSite & OutSite
  • Dag 5: Zelfstudie

 

Kun je écht niet wachten?

Dan zijn er alvast een aantal dingen die je kunt doen om een nóg snellere start te maken:

  • Kom gewoon eens langs voor een bakkie! Vinden we leuk. Stuur even een appje zodat je zeker weet dat we ook op kantoor aanwezig zijn;
  • Neem de softwarepagina's op AFAS.nl eens door om te zien welke functionaliteit het product precies biedt;
  • Boekje lezen? Ondernemingsprocesbeheer (OPB) De kunst van succesvol ondernemen is een boek wat je gratis kunt downloaden en daarin de visie van AFAS kunt ontdekken;
  • Meld jezelf op LinkedIn alvast aan voor de AFAS Gebruikersgroep (hier worden veel inhoudelijke vragen gesteld en discussies gevoerd);
  • Uiteraard volg je onze LinkedIn pagina al dus deze bullet is overbodig. Toch? Je kunt overigens nog wel jouw nieuwe collega's toevoegen!
  • Abonneer jezelf op YouTube alvast op ons YouTube kanaal en die van AFAS, daar vind je al veel inhoudelijke informatie over het product;
  • Beluister onze podcasts (en abonneer je gelijk op iTunes, Spotify of Google Podcasts);
  • Voeg help.afas.nl toe aan je favorieten, misschien wel de belangrijkste bron voor hulp bij de software (Ps. TJ trakteert als je op je eerste dag al uit kunt leggen waarom de melding 'Het is niet mogelijk meerdere arbeidsverhoudingen in één tijdvak te berekenen' kan worden getoond);
  • Misschien nog wel de belangrijkste taak: neem lekker je rust, de inwerkperiode is altijd een intensieve periode met veel indrukken.

 

Toch nog een vraag?

Whatsapp: 085 004 73 65

Misschien ken je nog iemand...

Die ook perfect bij onze organisatie past. Misschien wil je deze persoon attenderen?